Foto: Publicitātes attēli

Latvijas izcelsmes globālā pasūtījuma drukas platforma “Printify” tagad sniedz saviem tirgotājiem iespēju piedāvāt klientiem arī pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces, piemēram, ādas kopšanas līdzekļus un uztura bagātinātājus, informēja uzņēmuma izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

"Printify" mērķis ir sniegt finansiālu un karjeras brīvību e-komercijas uzņēmējiem jebkurā vietā pasaulē, un pēc pasūtījuma fasētas patēriņa preces ir vēl viens veids, kā nodrošināt iespēju vairāk nekā 10 miljoniem partneru piedāvāt arvien jaunas preces saviem klientiem.

"Mūsu kopiena jau ilgstoši lūgusi papildināt sortimentu ar tādām jaunām kategorijām kā uztura bagātinātāji un ādas kopšanas līdzekļi. Tirgotāji saskata lielas iespējas, un tādēļ mūsu komanda ir cītīgi strādājusi, lai viņiem tās nodrošinātu. Es ar nepacietību gaidu jaunus pārdošanas rekordus," saka"Printify" izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

Sava kosmētikas zīmola izstrāde var prasīt 6-12 mēnešus un 25 tūkstošu dolāru ieguldījumu. ""Printify" to piedāvā paveikt piecu minūšu laikā un bez investīcijām. Globālais e-komercijas bizness, kurā preces tiek nosūtītas pircējam bez pārdevēja tiešas iesaistes (dropshipping), 2022. gadā bija 225 miljardus dolāru vērts, taču tikai 2,6% no tā veidoja kosmētikas un veselības produkti. "Printify" saskata lielu potenciālu piedāvāt savas platformas lietotājiem arī šīs kategorijas produktus.

"Printify" fasētās patēriņa preces ASV un Kanādā oficiāli sāks piedāvāt februārī. "Printify" kataloga papildinājumi iezīmēs vēl vienu pavērsiena punktu, jo tirgotājiem būs pieejami vairāk nekā 1000 produktu, kurus iespējams pielāgot un pārdot tiešsaistē. "Printify" nodrošina lielu izvēli, augstākās kvalitātes produktus un viskonkurētspējīgākās cenas visiem produktiem.

Ieinteresētie tirgotāji, kas vēlas piedāvāt klientiem fasētas patēriņa preces, jau var tiešsaistē pievienoties gaidīšanas sarakstam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!