Foto: DELFI
Ar aicinājumu nosvinēt 29. februāri, kas ir tikai reizi četros gados, "Pica Lulū" šajā datumā aicināja iedzīvotājus izmantot iespēju iegādāties picas ar 50% atlaidi. Tomēr pasūtījumu bija tik daudz, ka tas pārsteidzis pašu picēriju un ne visus picu gribētājus izdevies apkalpot laicīgi.

"Pica Lulū" pārvaldītāja un franšīzes turētāja SIA "Later LTD" mārketinga un pārdošanas vadītāja Agnese Krūmiņliepa "Delfi Bizness" stāsta, ka šāda veida akcijas tiek rīkotas regulāri, tomēr tik liels pieprasījums, kāds bija vakar, iepriekš vēl nebija bijis.

Viņa tomēr neatklāj, cik pasūtījumus "Pica Lulū" saņēma 29. februārī, jo tā esot konfidenciāla informācija.

"Bet varam pateikt, ka šāds pieprasījums bija akcijas nosaukumam cienīgs, tik liels picu cepšanas rekords bija novērojams ne vien reizi četros gados, bet visā uzņēmuma vēsturē," atklāj Krūmiņliepa. Viņa arī piebilst, ka uzņēmums šādām akcijām gatavojas ļoti rūpīgi un laicīgi, taču vakardiena pārsteidza arī pašu "Pica Lulū".

Krūmiņliepa uzņēmuma vārdā atvainojās visiem klientiem, kuriem nācās pasūtījumu gaidīt ilgāk nekā parasti. "Protams, visi pasūtījumi ir un tiek realizēti, kad redzējām, ka picu cepšanas kapacitāte vairs nevar iekļauties 29. datuma ietvaros, daļai klientu piedāvājām pārcelt pasūtījumu uz šodienu," viņa stāsta.

"Pica Lulū" aicina ar viņiem sazināties, ja kādam bijusi aizķeršanās ar pasūtījumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!