Foto: LETA
Jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) lietotne visiem pamatpakalpojumiem, vienkāršāka komunikācija, dienesta digitālā transformācija. Šīs ir dažas no VID ģenerāldirektores amatam izvirzītās Baibas Šmites-Roķes prioritātēm, kuras viņa apņēmusies īstenot pēc apstiprināšanas amatā.

Otrdien viņa ar tām iepazīstināja Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas Uzņēmējdarbības attīstības apakškomisijas deputātus.

Skaidrojums vienkāršā valodā

Viena no lietām, kam Šmite-Roķe plāno pievērsties pēc stāšanās VID vadītājas amatā, ir dienesta transformācija par uz klientiem orientētu iestādi. "Līdz šim mēs centrējāmies uz procesu izpildi, kā administrēt nodokļus. Tai pat laikā mums ir jāveicina domāšanas maiņa, ka mēs [VID] esam tam, lai klientiem būtu ērti, viegli un saprotami, kad nomaksāt nodokļus. (..) Tā ir mūsu klientu apkalpošanas pieeja, kas mums ir būtiski jāmaina," viņa atzina.

Viņas šā gada mērķis ir jaunas VID lietotnes izstrādāšana, kā arī Elektroniskās deklarēšanas sistēmas pārveide.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!