Foto: Shutterstock

70% Latvijas iedzīvotāju sociālajiem tīkliem velta vairāk nekā stundu dienā, turklāt – jo jaunāks cilvēks, jo ilgāks ir virtuāli pavadītais laiks, liecina nesen veikts pētījums. Tā autore – Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes pētniece, sociālo zinātņu doktore Ilze Jankovska – "Delfi Bizness" atklāj, kuros sociālajos tīklos meklēt mūsu valsts iedzīvotājus un kā atšķiras katra sociālā tīkla auditorija.

Tas var noderēt, piemēram, uzņēmējiem vai iestādēm, mērķējot komunikāciju.

Pētījumā arī secināts, ka cilvēki sociālajos tīklos nav gluži tādi kā reālajā dzīvē. Pētniece skaidro, kāds tad ir mūsdienu virtuālais "es".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!