Foto: Pexels

No 1. februāra stājas spēkā svarīgas izmaiņas tiem uzņēmējiem, kas izsūta informāciju ar e-pasta mārketinga rīkiem, piemēram, "Mailchimp". Tiks mainīti "Google" un "Yahoo" iestatījumi, cenšoties pasargāt lietotājus no tā sauktā "spama".

Līdz ar to ir jāveic izmaiņas savu e-pasta mārketinga rīku iestatījumos, lai klienti turpinātu saņemt sūtījumus.

Digitālās mārketinga aģentūras "iMarketings.lv" vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins "Delfi Bizness" stāsta, ka izmaiņu mērķis ir pastiprināta cīņa ar "spama" jeb mēstuļu izsūtītājiem. Proti, šis ir vēl viens solis no "Google" un "Yahoo" puses, lai cīnītos ar pārāk agresīvu, negodprātīgu reklāmu sūtītājiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!