Foto: DELFI

Pagājis gads, kopš pērn 7. oktobrī, Latvijā durvis vēra pirmie mazumtirdzniecības tīkla "Lidl" veikali, izpelnoties plašu sabiedrības uzmanību, un vēl labu laiku pēc veikalu atvēršanas pie tiem varēja vērot garas pircēju rindas. Kopš tā laika rindas lielākoties ir izzudušas, taču pārtikas nozares pārstāvji novērojuši, ka šī tirgotāja parādīšanās ietekmējusi produktu cenas arī citos veikalos, savukārt veikalu tīkla sadarbība ar vietējiem ražotājiem uzlabojusies.

Kopš tā laika rindas lielākoties ir izzudušas, taču pārtikas nozares pārstāvji novērojuši, ka šī tirgotāja parādīšanās Latvijā pārtikas un citu preču cenas ietekmējusi arī konkurējošajos veikalu tīklos.

"Delfi Bizness" skaidro

  • Kā "Lidl" veicies pirmajā darbības gadā;
  • Vai "Lidl" veikalos parādījušies vairāk vietējo ražotāju produkti;
  • Kā vērtējama esošā veikalu tīkla sadarbība ar vietējiem ražotājiem;
  • Kā veikalu tīkla ienākšana ietekmējusi pārtikas cenu līmeni citos veikalos;
  • Kādi ir turpmākie "Lidl" plāni attiecībā uz jaunu veikalu atvēršanu. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!