Foto: Shutterstock

Latvijas medijos 2022. gadā izvietotas reklāmas vairāk nekā 84 miljonu eiro vērtībā – par 11,8% vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt virs 400 miljoniem eiro (bez PVN) Latvijas nodokļu maksātāji deklarējuši darījumos ar "Google", "Facebook", "Twitter", "LinkedIn" un "Spotify".

Mediji visā pasaulē sūdzas par šo globālo milžu ietekmi uz saviem ieņēmumiem, jo arvien vairāk reklāmas naudas plūst tieši uz "Google", "Facebook" un citiem sociālajiem medijiem. Tas savukārt nozīmē, ka vietējiem medijiem paliek mazāk naudas attīstībai un jādomā par biznesa modeļa maiņu.

Vai tiešām mūsu komersanti un organizācijas tērē šādas summas reklāmas aktivitātēs sociālajos medijos, skaidro "Delfi Bizness".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!