Foto: Publicitātes foto

Likumdošanas noteiktie pulcēšanās ierobežojumi un nepārtikas tirdzniecības ierobežojumi brīvdienās pavasarī, kā arī būtisks tūristu skaita kritums un birojos strādājošo pāriešana uz attālinātu darbu, ir ietekmējuši universālveikala "Stockmann" darbību Rīgā, apgrozījuma un klientu kritums ir jūtams, tomēr atgūšanās pēc ārkārtas situācijas beigām ir notikusi straujāk nekā prognozēts.

"Pašlaik finansiāli jūtamies stabili, jaunās sezonas modes kolekcijas ir saņemtas un mēs ar pārliecību jau labu laiku strādājam pie nākamā gada projektiem. Krīzes laikā pārskatījām prioritātes, pārplānojām resursus svarīgākajam – drošībai universālveikalā un nākotnes attīstībai," portālam "Delfi" sacīja universālveikala direktore Dace Goldmane.

"Stockmann" darbinieku skaits nav būtiski mainījies, pašreiz "Stockmann" nodarbina vairāk nekā 250 darbiniekus.

"Stockmann" vadība no 14. oktobra visiem darbiniekiem nodrošina vairākus daudzkārt lietojamu masku komplektus un sejas vairogus, reaģējot uz Covid-19 izraisīto situāciju valstī. Aizsargmaskas ir paredzētas izmantošanai situācijās, kad nav iespējams ievērot divu metru distanci darbā ar klientiem un kontaktā ar citiem universālveikala darbiniekiem. Šie aizsarglīdzekļi tiek nodrošināti arī visiem "Stockmann" nomnieku un partneru darbiniekiem, kuri uzturas un veic darba pienākumus veikala telpās.

"Ieviešot drošības pasākumus, "Stockmann" ieguldījis dezinfekcijas līdzekļos, inovatīvos roku dezinfekcijas stendos, maskās, kā arī dažādos citos materiālos, kopā investējot vairāk nekā 10 000 eiro," informēja Goldmane.

Universālveikals "Stockmann" arī nodrošina attālinātas darba iespējas tiem veikala darbiniekiem, kuri savus pienākumus var veikt attālināti. Tāpat arī sapulces un tikšanās ir pārceltas digitālajā vidē, maksimāli izvairoties no pulcēšanās darba telpās, tādējādi cenšoties samazināt potenciālo vīrusa izplatības risku.

""Stockmann" arī pirms krīzes piedāvāja īslaicīgi strādāt attālināti tiem darbiniekiem, kuru darba specifika to atļāva, tomēr Covid krīzes laikā daudz vairāk strādājām attālināti. Lai nodrošinātu veiksmīgu komandas darbu, efektīvu informācijas apmaiņu, šogad ieviesām arī "Teams" komunikācijas platformu," sacīja Goldmane.

Jautāta, kādi ir secinājumi pēc "Trako dienu" akcijas norises internetā, viņa skaidro: ""Trako dienu" iepirkšanās tradīcija ir tapusi ilgā laika periodā un nostiprinājusies kā iepirkšanās zīmols, savukārt "Trakās dienas internetā" ir šī zīmola paplašinājums. Tāpēc nevar tieši salīdzināt tradīcijās veidoto iepirkšanās apjomu ar paplašināto iepirkšanās iespēju internetā. Internetā nav iekļauti četri produktu segmenti, bet tikai divi – mode un māja. Par "Trako dienu internetā" iepirkšanās rezultātiem tagad, oktobra mēnesī esam gandarīti, jo vērojams stabils pieaugums apjomā un paplašināta interese par pilnu produktu spektru, ko piedāvā "Stockmann"."

"Stockmann", dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku. "Stockmann" grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro. "Stockmann" ir trīs nodaļas - "Stockmann" mazumtirdzniecība, tajā skaitā astoņi universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda "Stockmann" pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde "Lindex", kas darbojas 474 veikalos 18 valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!