Foto: LETA
AS "Swedbanka" pakalpojums "Pirmā filiāle sociālajos tīklos – Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv" ir viens no žurijas izvēlētajiem finālistiem banku pakalpojumu konkursā "Zelta monēta 2013". Projekts pieteikts konkursa kategorijā "Pakalpojums privātpersonām".

Projekta apraksts

"Swedbank", mainoties līdzi laikam, dodas tur, kur ir tās klienti, un piedāvā risināt klienta finanšu jautājumus arī digitālajā vidē. 2012.gada 1.jūnijā Swedbank atvēra filiāli portālā Draugiem.lv, kas ir Eiropā pirmā virtuālā bankas filiāle sociālajos tīklos. Tajā ikviens Draugiem.lv lietotājs var ātri, ērti un droši saņemt finanšu konsultācijas par savām naudas lietām tiešsaistē un reālā laikā.

"Swedbank" Draugiem.lv filiālē apvieno labāko no digitālā laikmeta - iespēju kārtot savas naudas lietas jebkur, kur vien pieejams internets, saglabājot cilvēciskas attiecības, kas joprojām ir un būs svarīgas izcila servisa nodrošināšanai. Filiāle ir sava veida ieskats nākotnē - uz bankas filiāli dosimies, lai saņemtu finanšu konsultāciju, bet visus skaidras un bezskaidras naudas darījumus veiksim ar internetbankas un bankomātu palīdzību.

Rezultāti līdz janvārim:

  • vairāk nekā 950 klientu apmeklējumu;
  • vairāk kā nekā 5400 jautājumu/atbilžu apmaiņas;
  • vidējais konsultāciju garums -  8,35 minūtes;
  • visvairāk klienti saņēmuši konsultācijas par ikdienas darījumiem -  internetbankas lietošanu vai norēķinu kartēm. (36% - ikdienas pakalpojumu konsultācijas; 6% - kredītu; 2 - apdrošināšanas, 2% ieguldījumu un uzkrājumi; kā arī 54%, kas vēlējušies ielūkoties jaunajā filiālē un veikt testa jautājumus);
  • Saņemtais vērtējums: "lieliski" - 61%; "noderīgi" - 27%; "nelietderīgi" - 12%

"Swedbank" Draugiem.lv filiāle tika pamanīta arī pasaulē - portāls "Socialmedia today" pieminējis "Swedbank" sociālo mediju filiāli blakus tādiem banku gigantiem kā "Goldman Sachs", "Morgan Stanley", "Citibank" un citām.

Projekta partneris: "Draugiem.lv"

Vairāk par pakalpojumu: www.draugiem.lv/swedbank/

Par konkursu

Konkursu "Zelta monēta 2013" šogad pirmo reizi rīko "Latvijas Komercbanku asociācija" (LKA) un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus.

No 1.februāra līdz 14.februārim portālos "Delfi" norit balsojums par 11 žūrijas izvēlētajiem finālistiem, kurā tiks noskaidrots "Klientu balvas" ieguvējs. Balso šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!