Ikdienišķi vakara paradumi, kas var veicināt pieņemšanos svarā
Foto: Shutterstock

Atbrīvošanās no liekā svara un arī vienkārša ķermeņa uzturēšana kārtībā ir process, kas sastāv no vairākām daļām, un viena no tām ir arī vakara ieradumi. Tieši pirms miega rituāli un ikdienišķi paradumi var būt viens no iemesliem, kāpēc vēl aizvien nevari aiztaisīt iemīļotās bikses vai ieraudzīt izsapņoto skaitli uz svariem. Kuri vakara paradumi var tieši veicināt pieņemšanos svarā, skaidro "Prevention" eksperti.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Kaitīgie" vakara ieradumi var būt ļoti dažādi, bet liela daļa no tiem saistīti ar ēšanu. Svarīgi atcerēties, ka badoties vakaros nevajag – ja organisms prasa ēst, tam vajag dot pārtiku, taču svarīgi neēst visu, kas ir pa rokai. Ja pat izdosies aizmigt ar izsalkuma sajūtu, no rīta tā var atgriezties ar dubultu sparu, un beigu galā tu pārēdīsies.

Vēl vērts piebilst, ka liekie kilogrami pastiprināti var nākt klāt arī tad, ja netiek pievērsta uzmanība tam, kā ēdam. Šajā gadījumā nav runa par dakšiņas turēšanu, bet gan ēdienreizes ieturēšanas vietu un apkārtējām procesiem, kas novērš uzmanību. Ja paralēli ēšanai skaties televizoru vai lasi dienas notikumu apskatu telefonā, tu vari palaist garām sāta sajūtas parādīšanos, kā rezultātā būsi pārēdusies un uzņēmusi nevajadzīgi daudz ēdiena, kas viduklim par labu nenāks.

Par citiem ieradumiem, kas neļauj atbrīvoties no liekajiem kilogramiem, uzzini šajā rakstā.

Tags

Cilvēka ķermenis Liekais svars Veselīgs dzīvesveids Stress Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form