Foto: DELFI

Trešdienas, 27. februāra, pievakarē Berga bazārā durvis vēra dizaineres Annas Ledskalniņas 2000. gadā radītā zīmola Anna Led jaunais salons, kuru bija ieradušies novērtēt arī sabiedrībā zināmi cilvēki.

Anna Led salona atklāšanas viesiem bija iespēja ne tikai aplūkot jaunās, krietni vien plašākās telpas un zīmola darinātos tērpus, bet arī baudīt restorāna Dārzs sarūpētās uzkodas un dzērienus, čalojot neformālā gaisotnē.

Starp Anna Led jaunā salona pirmajiem apmeklētājiem bija modes blogeris Deniss Ševeļovs, sabiedrisko attiecību speciāliste Una Ulme, stiliste Iveta Vecmane, modes mākslinieks Bruno Birmanis, sabiedrības dāma Svetlana Loeva un citi ar modes un stila dzīvi saistīti cilvēki.

Kā vēsta zīmola pārstāvji, jaunajam veikalam - studijai, ko iekārtojusi arhitekte Zane Tetere, ir izteikti aktuāla koncepcija: zem viena jumta atrodas trīs šī zīmola pamatelementi - gatavā apģērba veikals, dizaina studija un ražotne.

Eiropā tamlīdzīga koncepcija pastāv jau sen, taču Latvijā tas pagaidām ir kas jauns, un tā ir principiāli jauna pieeja klientam.

"Fast fashion laikmetā arvien lielāku vērtību iegūst dizainera autordarbs - kvalitatīvs, pārdomāts apģērbs ar savu individuālu stilu. Mēs darinām tādas drēbes, kuras ilgi neiziet no modes: manas klientes tās valkā pat 10-12 gadus. Šiem cilvēkiem veikala apmeklējums ir nevis vienkārši iepirkšanās - tas pārvēršas par atmiņā paliekošu notikumu.

Klients vēlas ienirt dizainera pasaulē, noskaņoties uz kopīgā viļņa, zināmā mērā pat kļūstot par tērpa līdzautoru. Mūsu attiecības ar pasūtītāju - tas ir absolūti radošs process. Mēs ļaujam pat ieiet mūsu svētnīcā - darbnīcā, kur var aplūkot visu ražošanas procesu no A līdz Z," par jauno salonu stāsta tās saimniece.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!