Kopš parādīšanās 1930. gados, 'Ray-Ban' ir kļuvis par būtisku Amerikas ikonu. Pateicoties slavenībām, kas labprāt piesedz acis tieši ar šīm brillēm, 'Ray-Ban' ir spējis pārdzīvot arī grūtus laikus.
1
'Ray-Ban Aviator' modeli pirmsākumos neviens neuztvēra kā stila lietu. Ņemot vērā, ka piloti tajā laikā bija sākuši lidot ātrāk un augstāk kā jebkad agrāk, viņi saskārās ar nelielu blakusefektu - uz zemes saules gaismā ārkārtīgi sāpēja galva. Šis briļļu modelis bija problēmas risinājums.
1974. gadā 'Ray-Ban' ieviesa modeli 'Ambermatic'. Par tā lielāko fanu kļuva leģendārais Hanters S. Tompsons; brilles tika izmantotas arī filmā 'Fear and Loathing in Las Vegas'.
Vida Press
5
'Ray-Ban' nāca klajā ar aplikāciju, kas nofotogrāfē iesūtīto attēlu caur oriģinālajām 'Ambermatic' saulesbrillēm, un nosūta to atpakaļ Tev. Nekādu digitālu filtru. 1:0, Instagram.
Publicitātes foto
6
Disko mūzika gandrīz nogalināja 'Ray-Ban', proti, septiņdesmito un astoņdesmito gadu 'disko' vilnī mainījās modes tendences - stilīgas kļuva dizaineru brilles. Pateicoties dažu cilvēku labvēlībai un veiksmīgai sakritībai, brends spēja izglābties.
Vida Press
7
Par 'Ray-Ban' sargeņģeli kļuva Toms Krūzs, kurš grūtajos laikos palielināja kompānijas apjomus par 50%, piedāvājot iedarbīgu reklāmu ar briļļu brenda izvietošanu savās filmās.
Vida Press
8
'Ray-Ban' ir labs pieturas punkts arī preču viltotājiem. Pavisam nesen Ķīnā kāda optikas kompānija tika pieķerta ar 143,700 viltotām saulesbrillēm savā noliktavā. Lieki piebilst - tās visas tika iznīcinātas.