Foto: LETA
"Es tiešām nezinu, kas tagad apsaimnieko Nacionālā teātra kafejnīcu, bet kafijas vietā pasniegt caurspīdīgu un nedzeramu zeķūdeni ir nestilīgi," sociālajā tīklā "Facebook" sūkstījās sabiedrisko attiecību speciāliste Una Griškeviča. Viedokļu putenī pie šī ieraksta visskarbākā bija teātra kritiķe un LTV kultūras žurnāliste Henrieta Verhoustinska: viņasprāt, garšīga kafija nav dabūjama itin nevienā Rīgas teātrī. Vai tiešām tā?


Nacionālā teātra kafejnīcās rosās "Cafe Opera" – tas pats uzņēmums, kas darbojas arī Operas namā. Tā izpilddirektore Elīna Dankfelde portālam "Delfi" skaidro, ka gadījums ar "zeķūdeni" bijis cilvēcisks pārpratums, darbinieces kļūda, kas radusies tāpēc, ka īsā laikā jāpaspēj apkalpot daudz cilvēku.



Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!