Foto: Jānis Deinats
Alvja Hermaņa jaunākais iestudējums "Operācija "Mindfuck"", neapšaubāmi, ir izrāde-manifests. Tā ir loģisks turpinājums režisora pieteiktajai Jaunā Rīgas teātra 2022./2023. gada sezonas mākslinieciskajai programmai – kļūt par intelektuālā diskursa centru, citiem vārdiem sakot – ideju ledlauzi Latvijas kultūrtelpā.

Šajā virzībā tā vai citādi iekļaujas visi šajā sezonā cits pēc cita strauji pirmizrādītie Jaunā Rīgas teātra (JRT) skatuves darbi: Elitas Kļaviņas projekts par ģimenes saitēm un sievietes cerībām un spēku dzīvot "Es atgriežos no tālienes", Gata Šmita mākslīgā intelekta problēmu pētošais iestudējums "R(E)volūcija", Alvja Hermaņa un aktieru Viļa Daudziņa un Kaspara Znotiņa intelektuālais disputs "Žižeks. Pītersons. Gadsimta duelis" un vācu dramaturģes Majas Cades seksualitātes tēmai veltītās lugas "Runāšanās par seksu" iestudējums Kristīnes Krūzes režijā. Taču vēl konsekventāk iestudējums iekļaujas paša režisora pēdējo gadu mākslinieciskajā "teātrogrāfijā", katru jaunu izrādi konsekventi veltot kādai sabiedrībā apspriestai un kuluāros viļņojošai tēmai, turklāt par pamatu izvēloties visdažādāko tekstuālo materiālu – no klasikas (Dostojevska "Velnu" aizliegtās nodaļas izrādē "Post Scriptum") līdz svaigiem un Latvijas kultūrtelpā vēl neiepazītiem tekstiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!