Foto: Facebook.com/chanel

Amerikāņu supermodeles Sindijas Kroufordes meita Kaia Džordana Gerbera pērn rudenī nosvinēja 16. dzimšanas dienu. Pusaudze, sekojot savas slavenās mammas piemēram, kļuvusi par modeli, un viņa jau guvusi vērā ņemamus panākumus. Viens no tiem – viņa ir kļuvusi par franču augstās modes nama "Chanel" reklāmas kampaņas zvaigzni.

"Chanel" nesen izplatījis paziņojumu, kurā teikts, ka zīmola jaunākās somiņu kolekcijas reklāmas "seja" būs Kaia.

Tāpat arī plašākai sabiedrībai atrādīts kampaņas pirmais foto, kuru veidojis zīmola radošais direktors Karls Lāgerfelds. Viņš uzņēmis melnbaltu kadru, kurā modele tapusi iemūžināta uz dīvāna.

Tiesa, kā vēsta izdevums "Business Insider", daudzus satraukusi ziņa, ka "Chanel" par reklāmas kampaņas vēstnesi izraudzījies modeli, kura vēl nav sasniegusi pilngadību.

Daudziem pa prātam nav bijis arī foto, kurā Kroufordes meita, atlaidusies uz dīvāna, pozē pavisam īsos bruncīšos.

"Nopietni? Sešpadsmitgadniece? Ko tieši jūs reklamējat?" jau pirmajā komentārā pie bildes savu sašutumu paudusi kāda sieviete.

Savukārt kāds cits komentētājs spriedis, ka Kaiai drīzāk būtu jāreklamē pusdienu kārbas, nevis smalkas somiņas, jo viņa vēl esot bērns.

"Chanel" pagaidām nav sniedzis nekādus komentārus, savukārt sabiedrība sadalījusies divās nometnēs. Lai gan daļa nosodījusi zīmola jauno kampaņu, netrūkst arī tādu, kas to aizstāvējuši un mudinājuši ļaudis pārstāt visur meklēt pārkāpumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!