Pēc Kornela universitātes beigšanas ar psiholoģes diplomu viņa iesaistījās Bloomingdale’s universālveikalu tīkla menedžeru apmācības programmā. Vēlāk viņa devās strādāt uz Ford modeļu aģentūru, žurnāliem Seventeen un Vogue Pattern Magazine. “Es strādāju modes biznesā desmit gadus, iekams izveidoju pati savu imidža konsultāciju centru. Es jutu, ka esmu iekšā šajā nozarē, bet nekad nenonāku notikumu centrā. Man bija bail uzsākt savu biznesu – kādēļ gan lai cita sieviete man ticētu?”
Taču mēs viņai ticam. Čo ir stilīgu, miniatūru kurpīšu kolekcijas Just The Right Shoe (“Tikai labās kājas kurpe”) preses sekretāre. Šo kolekciju veidojusi starptautiski pazīstamā māksliniece Renē (Raine). Kolekcijā atdarināti vairākās desmitgadēs modē valdošie apavu stili, un tā inteliģentā veidā norāda uz vienmēr mainīgo sieviešu un vīriešu apavu modi.
Pētījumā, ko organizēja Renē, sievietēm tika lūgts izvēlēties no vairāku stilu apaviem vienu stilu, kas atbilst viņu reālajam personības tēlam un vienu – atbilstoši savam iztēlotajam imidžam. Visvairāk sieviešu izvēlējās profesionālās, klasiskās kurpes, kas atbilst viņu esošajam imidžam, savukārt absolūtā uzvarētāja fantāzijas tēla kategorijā izrādījās spilgti rozā, pūkaina, smailpapēžu rītakurpe, kas vai sprāgst aiz seksapīla!
Šis Va-Va Voom kurpīšu stils radies Holivudā 1950. gados, kad bagātās lapsiņas staigāja marabu spalvu rotātajos tērpos savos izsmalcinātājos apartamentos, nosakot jaunākās modes tendences. Šī stila nepraktiskums to padarīja juteklisku un pievilcīgu, līdzīgi kā milzīgie, benzīnu rijošie limuzīni, ar kuriem puiši braukāja, lai atstātu iespaidu uz meitenēm.
Jā, meitenes, tieši šādas - visdrīzāk Pamelas Andersones garderobē iederīgas rītakurpes ir mūsu slēptākais sapņu objekts, ko mēs labprāt valkātu (vismaz guļamistabā), ja vien mums būtu pietiekoši stipras iekšas.
“Neatkarīgi no tā, kāda iemesla dēļ – profesionālās vides spiediena vai mūsu kautrības dēļ – sievietes baidās izcelties, pat tad, ja ļoti ļoti gribas – jo tā taču ir milzīga atbildība!” uzskata Emīlija Čo.
Kā zināt, kurā brīdī mūsu gaume mums melo, kad pēc tās kritērijiem vērtējam citus cilvēkus? Emīlija, kā jau profesionāla apģērbu analītiķe, domā šādi:
Visos laikmetos sievietēm ir bijušas patiesi kaislīgas, kvēlas un itin aizrautīgas attiecības ar kurpēm. Vai vīriešiem ir līdzīgi? “Ne pārāk,” atbild Čo. “Sievietes ir mainīgākas, nepastāvīgākas. Mums viss apnīk daudz ātrāk. Un, turklāt, mūsu lieta ir piesaistīt uzmanību.” Tādēļ piesprādzējiet platformenes, dāmas, mums ir sava misija.
Renē burvīgās kolekcijas aplūkošana var atvērt durvis mums visām. Emīlija Čo savai personībai visatbilstošāko izvēlējusies “Valdzinoši sarkano”. Tām, kuras vēlētos būt brīvākas un satriecošākas un kuras meklē sev piemērotas kurpes, vajadzētu atrast kaut ko līdzīgu “Jaukajam pārsteigumam” – ar platformas zoli visās varavīksnes krāsās un zelta siksniņām.
Puišiem, savukārt, mūžīga vērtība ir “Motociklistu zābaki” – lai biedētu māmiņas un satrauktu viņu meitu iztēli. Interesanti, ka vīriešu apavu mode gadu gaitā nav īpaši mainījusies – nez, ko tas liecina par sieviešu dzimumu...