Foto: Publicitātes attēli
Šie unikālie, dārgie luksusa svārki, kas vizuāli atgādina visparastāko frotē dvieli, ir pieejami iegādei franču modes nama interneta veikalā par 695 eiro. Par šo ideju iesmej pat interjera preču uzņēmums "Ikea" un piedāvā budžetam draudzīgāku savu svārku versiju.

Franču modes nams "Balenciaga", kopš tajā saimnieko radošais direktors Demna Gvasalia, ir atgriezies pie savas iecienītākās nodarbes – izjokot klientus. Luksusa modes namu novatoriskās idejas ir izslavētas un to preces vienmēr ir bijušas pieejamas par budžetam nežēlīgām cenām. Iemesli visdažādākie, sākot no vērtīgā dizaina, materiāla un patērētajām darba stundām. Minētie aspekti vairs neattiecas uz franču modes namu "Balenciaga", zīmols par tūkstošiem eiro tirgo somas kā miskastes maisus, novalkātus snīkerus (kas tika acumirklī izpārdoti!), "Ikea" zilajām iepirkumu tarbām identiskas somas un tagad ir pienācis laiks dvielim-svārkiem.

Foto: Publicitātes attēli

Nē, svārki nav tapuši no kašmira un nav rotāti ar ūdeļādu apvilktām pogām! 2024. gada pavasara/vasaras kolekcijas produkts, kas paredzēts visiem dzimumiem, ir tapis no kokvilnas, garumā ap celi un oderē paslēptām pogām un jostu. Kas nav mazsvarīgi, svārkus rotā zīmola logotips un norāde uz izgatavošanas valsti – Itāliju.

@theelliebrennan I found a dupe for that Balenciaga skirt #grwm #balenciaga #towelskirt ♬ IT GIRL - Sped up Version - Aliyah's Interlude


Ja peļņa nav mērķis, tad par uzmanības trūkumu sūdzēties nevar. Komentāri soctīklos ir viens par otru asprātīgāki – "Vairāk kā 600 eiro par dvieļu svārkiem!? Ja es redzētu kādu tos publiski valkājam, uzskatītu, ka viņi nav laikus paspējuši uz vannas istabu un ir piešķirts dvielis ar ko piesegties," "Labrīt! Ja neesi vēl izlēmis, ko šodien vilkt uz darbu, apskatiet luksusa zīmola "Balenciaga" jaunos dvieļu svārkus. Tikai par 695 eiro!", "Mamma mani šādi vienmēr ir ģērbusi! "Balenciaga", jums viņa jānolīgst par dizaineri!"

View this post on Instagram

A post shared by IKEA UK (@ikeauk)

Iesmej ne tikai vienkāršie sociālo tīklu lietotāji, bet pat uzņēmumi. Tā, piemēram, Zviedrijas mēbeļu un interjera priekšmetu gigants "Ikea" "Instagram" publicējuši attēlu, kurā reklamē savus svārkus-dvieli. Izdevīgāk, par 16 sterliņu mārciņām. Un tas, pašsaprotami, ir valkājams identiski kā "Balenciaga" versijā – ar melnu hūdiju, izteiksmīgām saulesbrillēm, smilškrāsas biksēm. "Iepazīstinām ar jaunajiem "Vinarn" dvieļu svārkiem – 2024. gada aktuālāko modeli," rakstīts piedāvājuma aprakstā.

Foto: Publicitātes attēli
"Saprotiet, apģērba dizains ir nopietns darbs. Tas nav par provocēšanu vai ko tamlīdzīgu," vēl februārī Demna stāstīja intervijā žurnālam "Vogue".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!