Foto: Shutterstock

Aizvadīti vairāk nekā divi gadi, dodot Pierīgas tūrismam lielisku jaunu sākumu tūrisma attīstības veicināšanā. Īstenots "Leader" sadarbības projekts "Apkārt Rīgai – vienots tūrisma piedāvājums", kura ietvaros radītais zīmols "Exit Rīga" darbosies arī turpmāk, pilnveidojot un turpinot uzturēt izveidotās platformas un veiktās mārketinga aktivitātes, informē "Exit Rīga" tūrisma reģiona zīmola komanda.

"Exit Rīga" pārstāvji skaidro, ka 2019. gada 15. oktobrī Olainē, Olaines 1.vidusskolas konferenču zālē, visas 20 projektā iesaistītas puses – sešas vietējās rīcības grupas un 14 pašvaldības –, parakstīja sadarbības līgumu, šādi apstiprinot reģiona vienoto interesi par tūrisma attīstību.

"Īstenotās aktivitātes devušas stingru pamatu Pierīgas novadu turpmākai sadarbībai, kas pēc projekta realizācijas noteikti neapsīks," informē komanda.

Pārstāvji stāsta, ka līdz 2021.gada nogalei projekts īstenots un šajā laikā izveidots logo ar saukli un zīmola vizuālās identitātes rokasgrāmatu, visa reģiona vienota tūrisma interaktīvā karte – latviešu, angļu, krievu valodās, kā arī divi apmācību semināri tūrisma pakalpojumu sniedzējiem un jomas profesionāļiem, divas influenceru jeb ietekmētāju un viena tūroperatoru pārstāvju vizīte. Tapusi arī īsfilma par ceļošanas iespējām Pierīgā dažādos gadalaikos.

Drīzumā "Exit Rīga" ziņos par šīs vasaras velo notikumu un citiem pasākumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!