Foto: Publicitātes foto
Mazumtirdzniecības uzņēmumi visā pasaulē aizvien aktīvāk un publiski redzamāk pārvērtē savu ietekmi uz sabiedrību un apkārtējo vidi, pārskatot savas piegādes ķēdes, kā arī veidojot godīgas un ilgstošas attiecības ar biznesa partneriem.

"Lidl" izstrādātā korporatīvās sociālās atbildības stratēģija "Ceļā uz labāku rītdienu" ir spēcīgas un konkrētas pārliecības rezultāts: mēs vēlamies dot ieguldījumu ilgtspējīgā attīstībā, kas apvieno mūsu biznesa vajadzības, bet vienlaikus – ir laba katram cilvēkam individuāli, mūsu sabiedrībai un planētai kopumā.

Šī "Lidl" stratēģija ietver sešas galvenās jomas, kas nosaka mūsu projektu prioritātes: cienīt bioloģisko daudzveidību, aizsargāt klimatu, rīkoties godīgi, taupīt resursus, veicināt veselību un būt atvērtiem dialogam.

Ilgtspēja pie mums tiek uzskatīta par "Lidl" attīstības stratēģijas neatņemamu sastāvdaļu un mūsu vērtību sistēmas pamatu. Lai gan tās var radīt kādas izmaksas pašlaik, mēs tās uzskatām par vērtīgu investīciju nākotnē.

Piemēram, "Lidl" starptautiskās klimata stratēģijas ietvaros mēs esam izvirzījuši mērķi līdz 2030. gadam samazināt CO2 emisijas no mūsu biznesa procesiem par 48% salīdzinājumā ar 2019. gadu. Līdz tam pašam gadam "Lidl" plāno sasniegt dekarbonizāciju transporta jomā, pakāpeniski un kur iespējams loģistikā pārejot uz transportlīdzekļiem, kas darbināmi ar nefosilo kurināmo.

Vēl šeit varu pieminēt, ka "Lidl" plastmasas stratēģijas "RESet Plastic" ietvaros līdz 2025. gadam mūsu privāto zīmolu produktiem esam iecerējuši par 20% samazināt plastmasas izmantošanu fasējumā, 100% iepakojumu padarot par pārstrādājamu, un iepakojumos izmantot vidēji 25% jau pārstrādātu materiālu.

Ņemot vērā, ka "Lidl" veikalu plauktos piedāvājuma lielāko daļu veido mūsu privātie zīmoli, tas dod mums lielisku iespēju radīt starptautiski sertificētus un videi draudzīgākus produktus. To radīšanā, ciešā sadarbībā ar mūsu piegādātājiem, tiek analizēta un samazināta gan izejvielu ieguves iespējamā ietekme uz apkārtējo vidi, gan ietekme uz šo izejvielu ieguvē un preču ražošanā nodarbinātajiem cilvēkiem.

"Lidl" mērķis kopumā ir pēc iespējas mazināt mūsu darbības tiešo un netiešo ietekmi visā produktu piegādes ķēdē. Mēs uzskatām, ka ir būtiski veidot tādas attiecības ar mūsu biznesa partneriem, lai arī viņi investētu ilgtspējā. Tādējādi tiek radīta atbildīga piegādes ķēde, kas aktivizē pozitīvu mijiedarbības sistēmu, kurā visi – uzņēmumi, klienti un sabiedrība – var gūt kopīgu labumu.

Kā daļa no liela un starptautiska mazumtirdzniecības uzņēmuma mēs Latvijā pārstāvam šo globālo saikni starp nozari un vietējo patērētāju, tāpēc jūtamies atbildīgi par "Lidl" klientu izglītošanu, kā arī apzinātas un atbildīgas iepirkšanās uzvedības veidošanu sabiedrībā. Tāpēc uzskatām, ka līdzdalība "Delfi" e-žurnālā "Mēs darām" ir projekts ar pozitīvu vērtību, kas ļaus mums plašākai sabiedrībai demonstrēt "Lidl" jau paveiktos korporatīvās sociālās atbildības projektus Latvijā, tā iedvesmojot arī citus aktīvāk izzināt ilgtspējas jautājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!