Briti saistībā ar Skripaļa lietu brīdina Kremļa mediju 'RT'
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Lielbritānijā var tikt pārskatīts jautājums par licences saglabāšanu Krievijas valsts telekanālam "RT", ja Londona secinās, ka Krievija vainojama 4. martā Solsberi notikušajā uzbrukumā bijušajam Krievijas dubultaģentam Sergejam Skripaļam, otrdien pavēstīja raidorganizāciju regulators "Ofcom".

Regulatoram ir pienākums gādāt, ka licenču īpašnieki ir "atbilstīgi un piemēroti" tām izsniegtajām licencēm. "Mēs šodien aizrakstījām vēstuli uzņēmumam "ANO TV Novosti" - "RT" Apvienotās Karalistes licenču īpašniekam -, kas tiek finansēts no Krievijas budžeta," norādīja "Ofcom".

"Šajā vēstulē bija paskaidrots - ja Apvienotās Karalistes izmeklēšanas varasiestādes konstatēs, ka Krievijas valsts ir pielietojusi nelikumīgu spēku pret Apvienoti Karalisti, mēs varētu uzskatīt par atbilstošu saviem pastāvīgajiem pienākumiem gūt pārliecību, ka raidorganizācija RT ir atbilstīga un piemērota."

"Mēs steidzamības kārtā veiksim paši savu izvērtējumu par atbilstīgumu un piemērotību," piebilda regulatora pārstāvji.

Krievijas Ārlietu ministrijas oficiālā pārstāve Marija Zaharova brīdināja, ka Krievijā nestrādās neviens britu medijs, ja Londona slēgs "RT".

Lielbritānijas premjerministre Terēza Meja pirmdien atzina, ka par Skripaļa un viņa meitas saindēšanu "ļoti iespējams" ir atbildīga Krievija. Pēc Mejas teiktā, Skripaļs un viņa meita saindēti ar Krievijā izstrādātu militāras kategorijas nervus paralizējošu vielu.

Meja devusi Krievijai laiku līdz otrdienas vakaram izskaidrot viņu saindēšanu. Premjere paziņoja, ka Lielbritānija izskatīs Maskavas atbildi, pirms lemt, kā rīkoties tālāk, "taču, ja nebūs ticamas atbildes, mēs uzskatīsim, ka šī rīcība ir pielīdzināma nelikumīgai spēka pielietošanai no Krievijas valsts puses pret Apvienoto Karalisti".

Skripaļs, kurš Krievijā 2006. gadā tika notiesāts par spiegošanu britu labā un vēlāk apmainīts, un viņa meita Jūlija 4. martā bez samaņas tika atrasti uz parka soliņa Solsberi. Viņi joprojām atrodas kritiskā stāvoklī slimnīcā.

Source

LETA

Tags

Krievija Lielbritānija RT (Kremļa medijs) Terēza Meja
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus