Šīm prasībām atbilst tikai "Tu-204", "Tu-214" un "Il-96-300", kuras sastāda pavisam nelielu daļu no Krievijas gaisa flotes. Tomēr arī tās nedrīkstēs lidot starptautiskos reisos no 2006.gada, kad ir gaidāma vēl stingrāku ICAO noteikumu ieviešana.
Šie draudi Krievijas aviācijai radušies laikā, kad Krievijas lielākā aviosabiedrība "Aeroflot" ir pievērsusies stratēģijai palielināt savu daļu aviācijas tirgū. Jūlijā "Aeroflot" paziņoja, ka 2000.gadā guvusi tīro peļņu 8,6 miljonu ASV dolāru (5,5 miljonu latu) apjomā salīdzinājumā ar 60 miljonu dolāru (38 miljonu latu) lieliem zaudējumiem 1999.gadā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit