Ķīna aizliedz BBC televīzijas apraidi
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Ķīnas varasiestādes aizliegušas valsts teritorijā pārraidīt britu raidsabiedrības BBC televīzijas ziņu kanālu "BBC World News" angļu valodā, vēsta aģentūra "Reuters".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lēmums pieņemts nedēļu pēc tam, kad britu mediju regulators atsauca licenci Ķīnas valsts televīzijas apraidei Lielbritānijā.

Ķīnas valdības aprakstā BBC apraides liegums gan nav skaidrots kā atbildes solis, bet kā reakcija uz "rupjiem pārkāpumiem", ko pieļāvusi BBC, apdraudot Ķīnas nacionālās intereses un nacionālo vienotību.

"BBC World News" vairumā Ķīnas telekanālu piedāvājumu tāpat nebija pieejams, taču bija skatāms, piemēram, daudzās viesnīcās. BBC vadība paudusi nožēlu par šo Pekinas lēmumu.

Attiecības starp Londonu un Pekinu pēdējā laikā ir pasliktinājušās Honkongas notikumu dēļ. Lielbritānija nosodīja Ķīnas rīcību, kas vērsta uz autonomijas ierobežošanu Honkongā, un piedāvāja iespēju iegūt britu pilsonību Honkongas iedzīvotājiem, kas atbilst noteiktiem nosacījumiem.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Honkonga Ķīna Lielbritānija
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form