Mērdoks juniors atkāpjas no ‘BSkyB’ valdes priekšsēža posteņa
Foto: AFP/Scanpix

Skandalozā mediju magnāta Ruperta Mērdoka dēls Džeimss atkāpies no Lielbritānijas satelītu apraides kompānijas “BSkyB” valdes priekšsēdētāja posteņa, ziņo BBC.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Mērdoku ģimene paziņojusi, ka vēlas, lai „BSkyB" zīmols netiktu saistīts ar „notikumiem ārpus uzņēmuma". „BSkyB" pieder vecākā Mērdoka dibinātajai „News Corporation", kura nonāca nepatikšanās ar Lielbritānijas varas iestādēm telefonu noklausīšanās skandāla dēļ laikrakstā „News of the World" 2011.gadā.

„Mana atkāpšanās no valdes priekšsēdētāja amata palīdzēs pārliecināt sabiedrību, ka nav nekādas saistības starp divām dažādām organizācijām," skaidrojis Mērdoks.

"Delfi" jau ziņoja, ka pērn jūlijā Lielbritānijā izraisījās skandāls par to, ka Mērdoka mediju impērijā ietilpstošais tabloīds "News of the World" pārstāvji neatļauti bija piekļuvuši 2002.gadā noslepkavotas pusaudzes Millijas Dauleres balss pastam pēc viņas pazušanas un pat izdzēsuši dažas balss pasta ziņas, lai atbrīvotu vietu jaunām. Tas būtiski traucējis izmeklēšanai.

Oktobrī Mērdoks paziņoja, ka "News Corp." meitasuzņēmums Lielbritānijā "News International" samaksās divu miljonu britu sterliņu mārciņu kompensāciju Dauleres ģimenei, piektdien paziņoja Mērdoks.

"News of the World" iznāca kopš 1843.gada. Ruperta Mērdoka koncernam tas piederēja kopš 1969.gada. 2011.gada jūlijā tika izdots pēdējais tā numurs, jo tālruņu izspiegošanas skandāla dēļ Mērdoks nolēma avīzi slēgt.


Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form