Telekanāla LOGO mērķauditorija galvenokārt būs geji un lesbietes vecumā no 25 - 49 gadiem, un tajā tiks demonstrētas oriģinālas, kā arī pirktas programmas. Saskaņā ar kompānijas aprēķiniem ASV dzīvo aptuveni 15 miljoni geju un lesbiešu ar pirktspēju 485 miljardu ASV dolāru apmērā.
"Mēs jau ilgu, ilgu laiku vēlējāmies izveidot telekanālu, kas būtu orientēts uz lesbiešu, geju, biseksuālu un transseksuālu personu auditoriju, un mums liekas, ka šī ideja jau ir novēlota," sacīja "MTV Networks" priekšsēdētājs Toms Frestons.
"Neskatoties uz mūsu nācijas progresu attiecībā uz pilsoņu tiesībām un aizvien pieaugošo homoseksuālo cilvēku redzamību uzņēmējdarbībā, sabiedrībā un pat televīzijas programmās šai svarīgajai un ietekmīgajai auditorijai trūkst pilna laika televīzijas," viņš piebilda.