"Mēs uzticamies patērētājiem, ja viņi saka, ka nav ar kaut ko apmierināti, mēs neuzdodam liekus jautājumus," sacīja pārstāvis Vīdars Ullenrēds.
"Mēs atmaksāsim visu summu," apgalvoja Ullenrēds laikrakstam "VG", piebilzdams, ka, varēs atgūt naudu ne tikai par nekvalitatīviem, bet visiem produktiem, kas nebūs iepatikušies patērētājiem.
"Mēs nestrīdēsimies. Vienkārši atnesiet iepakojumu, produktu vai čeku," viņš sacīja.
Ja šokolādes tāfelītē bijis pārāk daudz riekstu vai gatavā maltīte nav bijusi patērētāja gaumē, nauda tiks atmaksāta.
"Coop" pārstāvji tomēr piebilda, ka būs piesardzīgi, lemjot par naudas atmaksāšanu par jau izdzertu alkoholu.
Tiks atmaksāta arī nauda par veļas mazgāšanas līdzekļiem un pat suņu barību, ja īpašnieks uzskatīs, ka tā nav attaisnojusi mājdzīvnieka cerības.
Ullenrēds teica, ka "Coop" šādā veidā cer iegūt vairāk pircēju un ka ar laiku arvien mazāk cilvēku pieprasīs atmaksāt iztērēto naudu.