Norvēģijas pārtikas mazumtirgotājs "Coop" pirmdien savai produkcijai pievienojis jaunu garantiju - pircējiem tiek solīts atdot naudu, ja viņiem produkts nav garšojis.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Patērētāju kooperatīva un Norvēģijas otrās lielākās pārtikas veikalu ķēdes īpašnieka "Coop" pārstāvji teica, ka konkurence starp mazumtirgotājiem esot tik sīva, ka, lai iegūtu jaunus klientus, viņiem bija jākļūst radošākiem.

"Mēs uzticamies patērētājiem, ja viņi saka, ka nav ar kaut ko apmierināti, mēs neuzdodam liekus jautājumus," sacīja pārstāvis Vīdars Ullenrēds.

"Mēs atmaksāsim visu summu," apgalvoja Ullenrēds laikrakstam "VG", piebilzdams, ka, varēs atgūt naudu ne tikai par nekvalitatīviem, bet visiem produktiem, kas nebūs iepatikušies patērētājiem.

"Mēs nestrīdēsimies. Vienkārši atnesiet iepakojumu, produktu vai čeku," viņš sacīja.

Ja šokolādes tāfelītē bijis pārāk daudz riekstu vai gatavā maltīte nav bijusi patērētāja gaumē, nauda tiks atmaksāta.

"Coop" pārstāvji tomēr piebilda, ka būs piesardzīgi, lemjot par naudas atmaksāšanu par jau izdzertu alkoholu.

Tiks atmaksāta arī nauda par veļas mazgāšanas līdzekļiem un pat suņu barību, ja īpašnieks uzskatīs, ka tā nav attaisnojusi mājdzīvnieka cerības.

Ullenrēds teica, ka "Coop" šādā veidā cer iegūt vairāk pircēju un ka ar laiku arvien mazāk cilvēku pieprasīs atmaksāt iztērēto naudu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form