Viszemāk novērtēts pārdošanas un klientu apkalpošanas personāls, liecina valdības finansētās Apmācību un prasmju padomes (LSC) veiktais pētījums.
Pētījumā kā galvenie darbinieku neprasmes cēloņi uzskaitīti motivācijas trūkums, vāja apmācība un nespēja izsekot pārmaiņām.
Pamatzināšanu trūkums Lielbritānijas uzņēmējiem gadā izmaksā līdz desmit miljardiem mārciņu, paziņoja LSC, atsaucoties uz "Ernst & Young" pētījumu.
"Lai paliktu konkurētspējīgi gan nacionāli, gan starptautiski, angļu uzņēmumiem personāla apmācības jomā ir darbojas stratēģiski," sacīja LSC izpilddirektors Marks Heisoms.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit