Lielbritānijas uzņēmumu vadītāji uzskata, ka katrs desmitais viņu darbinieks ir nekompetents savā amatā, liecina pirmdien publicēta pētījuma rezultāti.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Pēc darba devēju teiktā, piektdaļa vakanču ir neaizpildītas atbilstoši kvalificētu speciālistu trūkuma dēļ, turklāt pēc pieņemšanas amatā 11 procenti darbinieku nespēj pienācīgi veikt savu darbu.

Viszemāk novērtēts pārdošanas un klientu apkalpošanas personāls, liecina valdības finansētās Apmācību un prasmju padomes (LSC) veiktais pētījums.

Pētījumā kā galvenie darbinieku neprasmes cēloņi uzskaitīti motivācijas trūkums, vāja apmācība un nespēja izsekot pārmaiņām.

Pamatzināšanu trūkums Lielbritānijas uzņēmējiem gadā izmaksā līdz desmit miljardiem mārciņu, paziņoja LSC, atsaucoties uz "Ernst & Young" pētījumu.

"Lai paliktu konkurētspējīgi gan nacionāli, gan starptautiski, angļu uzņēmumiem personāla apmācības jomā ir darbojas stratēģiski," sacīja LSC izpilddirektors Marks Heisoms.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form