Latvijas uzņēmumam SIA "MGS Factory'' katrs gads nesis izaugsmi un apgrozījumu izdevies kāpināt par aptuveni 30 % līdz 40 %, taču pērn – pat divkāršot. "MGS Factory" zīmola "Dip Dap" skrejriteņi iekarojuši daudzu bērnu un vecāku sirdis gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības (ES) valstīs un uzņēmuma vadītājs ir apņēmības pilns turpināt ne vien kāpināt apgrozījumu, bet arī papildināt piedāvāto produktu klāstu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

"MGS Factory" ir ģimenes uzņēmums – pie tā vadības stūres ir Mareks un Sanita Gipteri. Mareks atbild par ražošanu un uzņēmuma darbības tehnisko pusi, savukārt Sanita par mārketingu, loģistiku un komunikāciju. Pirms gandrīz septiņiem gadiem dibinātā uzņēmuma ražotā produkcija šobrīd nopērkama Vācijā, Šveicē, Austrijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Nīderlandē, bet pavisam drīz "Dip Dap" skrejriteņi būs pieejami arī Lietuvā un Igaunijā.

Viens no uzņēmuma nolūkotajiem eksporta tirgiem ir Krievija, taču ar austrumu kaimiņvalsti sadarbības dibināšana ir visai sarežģīta, atklāj Mareks: "Tur mēs ilgi diskutējām, interese ir, bet nekad tā arī nenotiek līdz galam tas darījums. Krievija ir savāds tirgus. Vienu dienu saka jā, nākamajā ir pārdomājis. Pārējos tirgos… Produkts mums laikam ir pietiekami simpātisks izdevies, un tas uzrunā. Tā lielākā diskusija ir par apjomiem un cenu sabalansētību, uz daudzumu, ko katrs pasūta." Šobrīd aptuveni 30 % uzņēmuma saražotā nonāk eksporta tirgos.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Kuldīga Lasāmgabali DNB Latvija var! Dip Dap
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form