Foto: Publicitātes foto
Pērn Baltijas e-komercijas līdera "PHH Group", kurā iekļaujas arī "220.lv", "marketplace" platforma sasniedza augstākos rezultātus platformas pastāvēšanas vēsturē – tika noslēgti 2800 jauni līgumi visā Baltijā. Šodien "marketplace" tirgotāju skaits ir dubultojies – Latvijā aktīvi tirgojas jau ap 1700 pārdevēju, kamēr Baltijā kopumā ir 4000 aktīvo pārdevēju. Par to, ka pievienošanās "marketplace" ir bijis pareizais solis, apstiprina SIA "Sārmi 4" – "TavaTelpa" lielo klientu menedžere Jekaterina Skuja, daloties pieredzē par līdz šim sasniegtajiem rezultātiem.

Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai "Marketplace", var reģistrēties ŠEIT

"220.lv" uzņēmums pievienojies 2020.gada pavasarī, šodien tirgojoties jau visās trīs Baltijas valstīs. Pašreiz kopējais produktu skaits platformā ir audzis par 35%. Runājot par apgrozījumu pērn, salīdzinot ar 2020.gada decembri, tas bija audzis par aptuveni 420%. Kā uzsver Skuja, pateicoties marketplace platformai, uzņēmuma kopējais apgrozījums ir audzis par 20%.

"Domāju, ka marketplace ir radīta īstajā laikā un vietā. Kad e-komercija strauji aug, mums kā vieniem no pirmajiem dalībniekiem bija iespēja augt tai līdzi. Pašreiz izmantojam visas platformas sniegtās iespējas un redzu, ka tas palīdz veicināt izaugsmi, preču pārdošanas apjomus un sava zīmola popularitāti. Pateicoties marketplace, esam paplašinājušies e-komercijā arī ārpus Latvijas robežām, un pašreiz tiecamies Skandināvijas virzienā. Esmu gandarīta ne tikai par pārdošanas rezultātiem, bet arī par marketplace profesionālo komandu no kuras vienmēr var saņemt visu nepieciešamo informāciju gan par jaunumiem, gan, kā sasniegt labākus rezultātus. Ātra reaģēšana dažādās situācijās, apmācības un atbalsts – tas viss kopā sniedz jaunas idejas, lai virzītos tālāk," turpina Skuja.

Viņa norāda, ka uzņēmums sekmīgi tirgū darbojas jau 20 gadus, taču, laikam ejot, svarīgi ir arī ņemt vērā dažādās tirgus tendences, inovācijas, un, ja nepieciešams, paplašināt tirdzniecības kanālus. Jau vairākus gadus sekmīgi darbojamies paši savā e-veikala biznesā, kā arī apkalpojam lielākos e-komercijas veikalus. Mūsu pamata bizness ir kvalitatīvu mājsaimniecības preču vairumtirdzniecība, esam oficiālie izplatītāji tādiem zīmoliem, kā "Leifheit", "Curver", "Keter", "Stanley", "Hailo" un daudziem citiem.

Uzņēmuma pārstāve norāda, ka pēdējo četru gadu laikā uzņēmuma apgrozījums ik gadu aug par aptuveni 80-100%. "Esam apmierināti ar sasniegto un neplānojam apstāties, jo mums priekšā vēl ir daudz projektu ko attīstīt. Pašreiz ir ļoti sarežģīts laiks Covid-19 dēļ, bet vienlaikus tas rada milzīgas iespējas e-komercijas segmentā, tādēļ arī mūsu uzņēmums pieliek lielas pūles, lai padarītu savu e-vidi vēl efektīvāku, pircējiem pieejamāku un ērtāku lietošanai, kā arī sagatavotu pilnvērtīgu informāciju par precēm un mūsu piedāvāto servisu. Viens no veidiem, kā to īstenot ir arī dalība "220.lv" e-komercijas apmācībās "Learning Fridays", ko organizē lieliska profesionāļu komanda, lai ātrāk un kvalitatīvāk uzsāktu pārdošanu marketplace platformā," papildina Skuja.

Pievienojoties tirdzniecībai 220.lv, marketplace komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un augstus pārdošanas rezultātus. "Marketplace" speciālistu komanda īsteno dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku faktoringa uzņēmuma "Faktoro" pakalpojumus. Tāpat pagājušajā gadā tika uzsākts "Learning Fridays" semināru cikls, kura mērķis ir sniegt noderīgu informāciju un praktiskus padomus par dažādiem e-komercijas aspektiem. Viens no pēdējiem semināriem, kas izpelnījās lielu uzmanību, bija par reklāmas likuma prasībām. Ja vēlaties uzzināt vairāk par semināriem un "marketplace", apmeklējiet vietni: https://220.lv/lv/marketplace

"PHH Group" 2021.gada skaitļos:

  • 14 700 preču pasūtījumi dienā;
  • 5500 izņemti pasūtījumi dienā mūsu klātienes veikalos/preču saņemšanas punktos;
  • 150 miljoni sesiju gada laikā "Pigu Grupas" e-veikalos: "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee", "Hansapost" un "HobbyHall";
  • 2020. gadā veikti 4,9 miljoni pasūtījumi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!