Šobrīd sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kompānija SIA "Autotransporta firma Jūrmala SV", ar kuru Jūrmalas dome noslēgusi pagaidu līgumu nerīkojot konkursu un rezultātā pašvaldība par šiem pakalpojumiem maksā gandrīz divas reizes dārgāk nekā varētu maksāt.

Lai novērtētu situāciju Jūrmalā, uzklausījām  iedzīvotāju viedokli  par sabiedrisko transportu Jūrmalas pilsētā. Vairākums no aptaujātajiem Jūrmalas iedzīvotājiem nebija apmierināti ar sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti. Viena no biežāk minētajām problēmām ir nepietiekams reisu skaits un vakara reisu neesamība, kas jo īpaši izjūtama Jūrmalā šobrīd, kad pilsētā notiek ikgadējais konkurss "Jaunais vilnis" un dažādi citi koncerti. Daudzi aptaujātie iedzīvotāji ikdienā saskārušies arī ar šoferu zemo kultūras līmeni, valsts valodas nezināšanu un ir bijuši incidenti, kad šoferis izsēdina pat mazu bērnu, kas aizmirsis mājās braukšanas mēnešbiļeti. Jāatzīmē arī, ka iestājoties karstajam vasaras laikam ne visos autobusos ir nodrošināta normāla kondicioniera darbība.

Atliek vien cerēt, ka Jūrmalas pašvaldība izdarīs attiecīgus secinājumus un kad runās par jaunu līguma slēgšanu ar transporta pakalpojuma sniedzēju Jūrmalas pilsētā, tiks padomāts arī par Jūrmalas iedzīvotāju interesēm. Mēs sekosim līdzi notikumu gaitai Jūrmalā un ceram, ka Jūrmalas dome šoreiz  objektīvi izvērtēs visu potenciālo transporta pakalpojumu sniedzēju piedāvājumus un izvēlēsies izdevīgāko, ņemot vērā  iedzīvotāju intereses: vairāk reisi - labāki autobusi! 

Slēdzot līgumu par tiešo piešķīrumu ar pašreizējo  pakalpojumu sniedzēju visdrīzāk Jūrmalas iedzīvotāji tuvāko 10 gadu laikā nesagaidīs papildus reisus un citus aktuālus uzlabojumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!