Par mobilo sakaru tīkla pārklājumu Latvija nevar sūdzēties – tas bieži vien mērāms ap 99% pilsētās un 97% lauku teritorijās, izmērījusi Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija. Taču mobilo sakaru zona mēdz pazust, ne tikai atrodoties dziļi mežā, bet reizēm arī citviet, piemēram, apmeklējot lielveikalus. Kādēļ tā notiek un ko uzņēmumi dara, lai situāciju uzlabotu, skaidro portāls "Delfi".

Kā atzīst paši operatori, signāla kvalitātes kritumam var būt vairāki iemesli. Ārpus pilsētām signālu var ietekmēt meži, pakalni un ieplakas, taču pilsētā traucēkļi ir citi – ēku būvniecības materiāli, tāpat arī tīkla noslodze, telefona modelis un tā lietošanas paradumi.

Par signāla neesamību, piemēram, lielveikalos "Delfi" replikas saņēmis vairākkārt. Piemēram, novērots, ka veikala "Galerija Centrs" ceturtajā stāvā telefonam ar operatoru "Bite" zona pazūd vispār un nav iespējams ne piezvanīt, ne lietot internetu, taču tā parādās, nonākot visos citos stāvos. Tāpat arī ir atsauksmes, ka ne visas problēmas ir mūžīgas – uzlabojumus piedzīvojis "Maxima" veikals Čiekurkalnā – pirms remonta tur varēja izjust interneta problēmas, taču tagad šo problēmu vairs neesot.

Apmeklējot tirdzniecības centru "Akropole", arī portāls "Delfi" novēroja zonas svārstības – telefonam ar "Tele2" operatoru tās varēja novērot vairākās vietās visā centrā, taču telefonam ar "Bites" operatoru zonas svārstības varēja novērot tikai vienā vietā. Tāpat zonas traucējumi tika pamanīti, esot tirdzniecības centra "Galerija Rīga" sporta zālē, "Rimi" veikalā, kas atrodas tirdzniecības centrā "Spice", kā arī "Maxima" lielveikalā Kārļa Ulmaņa gatvē.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!