Uzticības tālrunis darbojas kā automātiskais atbildētājs, kurā ikviens var atstāt savu ziņojumu. Uzticības tālrunis tika ieviests, lai pilnveidotu komunikāciju ar dienesta klientiem un uzlabotu VAAD sniegto pakalpojumu kvalitāti, sniegtu informāciju par jaunām augu karantīnas organismu izplatības vietām, kā arī, lai radītu iedzīvotājiem iespēju anonīmi informēt dienestu par dažādiem pārkāpumiem.
VAAD arī aicina izmantot iespēju uzdot sev interesējošos jautājumus ekspertiem par dažādām ar augu aizsardzību saistītām tēmām dienesta mājas lapā www.vaad.gov.lv, sadaļā „jautājumi un atbildes”.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit