Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās Oskars Kastēns (LPP/LC) uzskata, ka vairāku uzņēmumu reklāmās manāmas neiecietības pazīmes, tādēļ aicina medijus un reklāmas industrijas pārstāvjus būt iecietīgiem, neradīt stereotipus un aizspriedumus par citu rasu un tautību pārstāvjiem.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariātā portālu "Delfi" informēja, ka ministru pārsteigušas vairāku reklāmas, kurās solīts "viss remontam un būvniecībai, izņemot importa darbaspēku". Tajās attēlots tumsnējs vīrietis, kuš "gribet remontēt Tavs māja".

"Lai arī reklāma ir līdzeklis, ar kuru uzņēmums vai institūcija sevi pozicionē darba tirgū, ir jāievēro ētikas principi," norāda Kastēns, aicinot uzņēmumu un reklāmas aģentūru SIA "Inorek&Grey", kura ir izstrādājusi šo reklāmu, izvērtēt reklāmas ētiskumu un neiecietību pret citu valstu darbaspēku.

Reklāma sabiedrību ne tikai informē, bet arī izglīto, līdz ar to tajās nevajadzētu atspoguļot rasistiskus un diskriminējošus attēlus, radot jaunus stereotipus sabiedrībā, pauž ministrs.

"Mūsu valsts nekādā gadījumā nedrīkst diskriminēt nevienu cilvēku viņa rases, ādas krāsas, reliģiskās piederības vai citu apstākļu dēļ. Ne tikai savstarpējā saskarsmē, bet arī masu medijos un reklāmās ir jābūt savstarpējai cieņai un izpratnei pret ikvienu Latvijā dzīvojošu cilvēku," sacīja Kastēns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form