RER valdes priekšsēdētājs gan atzina laikrakstam, ka pastāv problēmas ar darbaspēku, piemēram, vidējais darbinieku vecums RER konstruktoru birojā un tehnoloģiskajās struktūrvienībās pārsniedz 50 gadus. To RER grasās risināt, jau tuvākajā laikā sākot sadarbību ar Rīgas Tehnisko universitāti (RTU) jauno inženieru sagatavošanā.
Tāpat Uspenskis laikrakstam norādīja, ka atsevišķu, RER ražošanā nepieciešamu profesiju, speciālisti Latvijā netiek apmācīti, tāpēc tos nākas aicināt no ārvalstīm.
Uspenskis laikrakstam pastāstīja, ka šogad RER modernizācijā ieguldīti trīs miljoni eiro, bet līdz 2011. gadam paredzēts ieguldīt kopumā 30 miljonus eiro. Līdz 2011. gadam RER galvenais uzdevums ir diversificēt ražošanu, sākot asinhrono elektrovilcienu dzinēju ražošanu, kas ļautu uzņēmumam iziet Eiropas tirgū, kur šādi dzinēji tiek izmantoti nevien vilcieniem, bet arī metro un trolejbusiem.