"Latvijas balzama" mārketinga direktore Indra Ozola pauda viedokli, ka šajā gadījumā "nevar runāt par iespējamajām izmaiņām tirgus struktūrā, jo, balstoties uz tā attīstības pieredzi kaimiņvalstīs Baltijā un Skandināvijā, prognozējam, ka šī segmenta dzērienu patēriņš Latvijā turpinās augt vēl vismaz 5-10 gadus".
AS "Cēsu alus" direktors Edgars Štelmahers aģentūrai LETA teica, ka sidrs ir ļoti jauns produkts Latvijas tirgū, un norādīja uz sidra tirgus lielajām attīstības iespējām. Viņš uzskata, ka spēcīga konkurenta parādīšanās tikai palielinās kopējo sidra patēriņu un no tā iegūs arī līdzšinējie tirgus dalībnieki. Pērn "Cēsu alus" pārdevis 52 000 litru sidra.
Sidra "Golden cap" importētājfirma "Label" uzskata, ka viņu tirgus daļu "Saku" alus darītava neietekmēs, jo "Golden cap" sidrs tiek pildīts metāla kārbās un tam ir augstāks alkohola saturs nekā citiem. Tā aģentūrai LETA pavēstīja firmas "Label" preču menedžere.
Pašlaik Latvijas tirgū tiek piedāvāts "Latvijas balzama" ražotais sidrs "Lucky dog" un "Cēsu alus" importētais sidra dzēriens "Fizz". Mazākos apjomos tiek pārdots Somijā ražotais sidrs "Golden cap" un zviedru sidrs "Kivik". "Saku" ražotais sidrs tiks izplatīts ar "Kiss" preču zīmi.