Atbilstoši izstrādātajai klientu apkalpošanas attīstības programmai, mobilo sakaru operators SIA "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) turpmāk nebloķēs mobilos tālruņus tiem klientiem, kuri laikus nav norēķinājušies par saņemtajiem pakalpojumiem.
LMT sabiedrisko attiecību speciālists Dāvids Dane informē, līdz parāda nokārtošanai šiem klientiem tiks atslēgta SIM karte. Turklāt šie abonenti vēl divas nedēļas varēs saņemt ienākošos zvanus. Tiks atbloķēti arī līdz šim par parādiem atslēgtie mobilie telefoni.

Dane norādīja, ka LMT attieksme pret zagtajiem telefoniem palikusi nemainīga - tie joprojām tiks bloķēti un LMT tīklā tos izmantot nevarēs.

LMT apkalpošanas attīstības programmas ietvaros, piemēram, tiek strādāts pie tā, lai samazinātu vai vispār atceltu drošības depozītu jeb garantijas maksu. Līdz šim drošības depozīts nebija nepieciešams tikai tiem abonentiem, kuri izmanto "LMT/Unibankas" maksājumu karti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!