Foto: LETA

SIA "Rīgas acs" rīkotajā konkursā par tiesībām pārraidīt reklāmu pašvaldības uzņēmuma "Rīgas satiksme" sabiedriskā transporta uzstādītajos monitoros uzvarējusi SIA "Visual Agency", liecina konkursa rezultāti.

Konkursa piedāvājums bija jāiesniedz līdz šī gada 3. jūlijam. Kā liecina konkursa noteikumi, uzvarējis komersants, kurš piedāvājis augstāko maksu par tiesībām pārraidīt reklāmu Rīgas sabiedriskā transporta monitoros. SIA "Visual Agency" bija vienīgais piedāvājuma iesniedzējs.

Kā portālam "Delfi" norāda uzņēmumā "Rīgas acs", nomas maksu veido pastāvīgā nomas maksas daļa, kas maksājama katru mēnesi neatkarīgi no tā, vai reklāma ir vai nav tikusi pārraidīta (1200 eiro), un mainīgā nomas maksas daļa – 30 eiro par vienu desmit sekunžu reklāmas klipu katrā divu minūšu reklāmas ciklā (bet ne vairāk kā 21 minūte katrās 30 minūtēs).

Līgums komersantu starpā noslēgts uz trīs gadiem.

"Rīgas acs" ir Rīgas pašvaldības kapitālsabiedrības "Rīgas satiksme" meitasuzņēmums.

Saskaņā ar "Lursoft" pieejamo informāciju, 2019. gadā "Rīgas acs" strādājusi ar 3,92 miljonu eiro apgrozījumu un 337 393 eiro peļņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!