Lai garantētu Rīgas domes drošību un organizētu apmeklētāju apkalpošanu, pašvaldībā, iespējams, izveidos magnētisko karšu caurlaižu sistēmu un apmeklētāju informācijas dienestu.
Domes Drošības un kārtības komiteja ceturtdien konceptuāli atbalstīja domes apsardzes un caurlaižu režīmu, kas paredz domē ierīkot informēšanas dienestu, kur iedzīvotāji varētu saņemt informāciju par viņus interesējošiem jautājumiem, sazinoties ar atbildīgo domes darbinieku ar datora palīdzību. Savukārt domniekiem un domes apmeklētājiem, kuriem nepieciešams iekļūt pašvaldības ēkā, ieviesīs magnētiskās kartes.

Apmeklētāji tās saņems, atstājot caurlaižu postenī kādu personu apliecinošu dokumentu, bet domes darbiniekiem būs individuālās kartes. Par drošību domē visu diennakti rūpēsies četri policisti.

Komiteja atbalstīja koncepciju un nolēma, ka jāizstrādā jauni iekšējās kārtības noteikumi, pilsētas izpilddirektoram būtu jāatrod apmeklētāju pieņemšanas telpas. Komiteja arī iecerējusi izpētīt iespējas ierīkot domes videonovērošanas sistēmu un izstrādāt rīcības plānu ekstremālām situācijām. Pašlaik Rīgas domē var iekļūt jebkurš apmeklētājs, bet pie ieejas ēkā atrodas pašvaldības policijas postenis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!