'Rīgas siltuma' vainošana neiztīrītos siltummezglos bija nepamatota, atzīst 'Siltumserviss Rīga'
Foto: LETA

Pērn rudenī izteiktie pārmetumi uzņēmumam "Rīgas siltums" saistībā ar pilnsabiedrības "Siltumserviss Rīga" problēmām laicīgi pieslēgt apkuri daudzdzīvokļu namos bija nepamatoti, atzinis pilnsabiedrības pārstāvis.

Šajā apkures sezonā "Rīgas namu pārvaldnieka" (RNP) apsaimniekotajos namos siltumtīklus pirmoreiz apkalpo pilnsabiedrība "Siltumserviss Rīga". Pilnsabiedrība dalībnieces - SIA "SB" - valdes priekšsēdētājs Andris Skrūskops aģentūrai LETA pērn oktobrī sacīja, ka, pārņemot 2800 galvaspilsētas ēku siltumtīklu apsaimniekošanu no "Rīgas siltuma", 2000 ēkām bijuši nefunkcionējoši vai neiztīrīti siltummezgli, un tiem bija nepieciešams steidzams remonts.

Tomēr tagad Skrūskops atzīst, ka apkures pieslēgšana bija ārkārtīgi intensīva, un visi uzņēmuma resursi bija noslogoti šajā procesā, kas radīja paaugstinātu spriedzi, lai maksimāli veiksmīgi paveiktu uzticētos darbus.

"Intervijas laikā [oktobrī] šis psiholoģiski spriedzes pilnais fons darīja savu, un es nepamatoti izteicu pārmetumus "Rīgas siltumam"," norāda Skrūskops un atvainojas "Rīgas siltumam" par nepamatotajiem pārmetumiem.

Patlaban, objektīvi paraugoties uz situāciju, viņš secina, ka ne jau līdzšinējais iekšējo siltumsistēmu apkalpotājs bija vainīgs apkures pieslēgšanas problēmās.

"Mēs ["Siltumserviss Rīga"] esam guvuši nopietnu mācību pēc šīs mūsu pirmās apkures sezonas, izvērtējuši savas kļūdas, lai turpmākās apkures sezonas aizvadītu aizvien veiksmīgāk," norāda pilnsabiedrības pārstāvis.

Jau ziņots, ka apkures sezonas sākumā galvaspilsētas daudzdzīvokļu ēku apsaimniekotājs RNP saņēma līdz pat 10 000 zvanu dienā ar dažādiem jautājumiem un sūdzībām. Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) paziņojis, ka pavasarī izvērtēs iespēju sadarbību ar "Siltumserviss Rīga" lauzt, kā arī lems par soda piemērošanu līdz pat 500 000 eiro.

Iepriekš RNP siltumsistēmu apkalpošanu veica "Rīgas siltums," taču, balstoties uz Valsts kontroles revīzijas ieteikumu - pakalpojumu sniedzēju izvēlēties konkursa kārtībā, nodrošinot klientiem ekonomiski izdevīgāko pakalpojuma cenu -, 2016. gada novembrī RNP izsludināja iepirkumu par siltumapgādes sistēmu tehnisko apkopi.

Iepirkumā uzvarēja pilnsabiedrība "Siltumserviss Rīga". "Rīgas siltums" piedāvājums tika atzīts par neatbilstošu iepirkuma dokumentācijā ietvertajām prasībām, proti, uzņēmums bija nepareizi aizpildījis finanšu piedāvājumu.

RNP ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4200 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 170 000 klientu.

Pilnsabiedrību "Siltumserviss Rīga" veido četri uzņēmumi - SIA "SB", SIA "Alpex", SIA "Adapteris" un SIA "LEP Energy".

Source

LETA

Tags

Nils Ušakovs Rīga Rīgas siltums
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form