Saskaņā ar Rīgas domes lēmumu jau pēc gada “Stockmann” jāizveido gājēju tilts Gogoļa ielā pie starp “Stockmann” un “Origo”, taču pašlaik vēl nav sākti projektēšanas darbi un eksperti uzskata, ka līdz ar to iekļauties termiņos vairs nav iespējams, sestdien ziņo laikraksts “Diena”.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Divlīmeņu gājēju pārejas jeb gājēju tilta nepieciešamība pie “Origo” bija domes noteikums, piekritot iznomāt uzņēmumam zemi apakšzemes autostāvvietas ierīkošanai ar 366 vietām. Iecerēts, ka tās izeja būs gan Aspazijas bulvārī pie Rīgas galvenās policijas pārvaldes, gan Gogoļa ielā.

"Tā kā iebrauktuve Stockmann jaunajā autostāvvietā paredzēta caur jau esošo veikala iebrauktuvi, caur kuru vienlaikus notiek arī preču piegāde, bet uz Gogoļa ielas ir arī aktīva sabiedriskā un autotransporta kustība, gājēju pārejas organizācija vienā līmenī vairs nav iespējama," izvirzītās prasības nepieciešamību skaidro satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods.

Uzņēmums domes noteikumam piekrita, solot projektēšanas un celtniecības darbus pabeigt divu gadu laikā — līdz 2007.gadam. Lai gan gads jau pagājis, pilsētas attīstības departamentā projekts joprojām nav iesniegts.

“Stockmann” mārketinga vadītāja Annika Dāvidsone laikrakstam atzina, ka vienīgais, kurš varētu paskaidrot, kāpēc projektss apstājies, ir uzņēmuma Latvijas nodaļas direktors Hari Sārto, kurš "atrodas ārpus Latvijas".

Atlikušā gada laikā nevar paspēt izprojektēt un vēl uzbūvēt gājēju tiltu, jo tas prasa vismaz divus gadus, apliecina “Dienas” aptaujātie nozares speciālisti.

Tā kā Gogoļa iela ir diezgan šaura, daži aptaujātie eksperti apšaubīja iespēju izveidot normatīviem atbilstošu gājēju tiltiņu, sakot, ka kāpņu leņķis varētu būt pārāk stāvs un radītu problēmas veciem cilvēkiem un invalīdiem. Taču SIA “Rīgas tilti” direktors Albins Jasaitis problēmas nesaskata un pieļauj, ka gājēju tilts varētu būt aptuveni četrus metrus augsts, lai tas netraucē sabiedriskajam transportam, savukārt uzkāpšanu uz tilta varētu organizēt paralēli brauktuvei ar vairākiem pagriezieniem, tā, lai trepes nav pārāk stāvas. Eksperti lēš, ka šāda tilta izbūve varētu izmaksāt aptuveni 300 000—400 000 latu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form