Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) pērn no iedzīvotājiem saņēmis 48 sūdzības par īres un komunālo pakalpojumu kvalitāti un 17 no tām atrisinājis par labu iesniedzējiem.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Par to liecina PTAC informācija par 2000.gada darbības rezultātiem.

21 sūdzību par īres un komunālo pakalpojumu nepienācīgo kvalitāti PTAC pārsūtījis citām institūcijām, sešas bijušas nepamatotas, bet četras atsauktas. Pārsvarā iedzīvotāji sūdzējušies par nepamatoti pieprasīto maksu par īri un komunālajiem pakalpojumiem. Sūdzību kopumsumma ir 92,12 lati.

Pērnajā gadā PTAC saņēmis arī astoņas sūdzības par tūrisma pakalpojumiem par kopējo summu 4653,90 lati. Piecas sūdzības par tūrisma firmām "Gala Tours", "Avalon TA", "Interstars", "Begonija", "L Praids", "Lattur" par kopējo summu 3382,90 lati atrisinātas patērētāju labā.

PTAC pērn saņēmis arī deviņas sūdzības par telekominikāciju pakalpojumiem, desmit - par energoapgādes pakalpojumiem un 79 - par dažādiem citiem pakalpojumiem, no kuriem kopumā par labu iesniedzējiem atrisinātas 57.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form