Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) pērn no iedzīvotājiem saņēmis 48 sūdzības par īres un komunālo pakalpojumu kvalitāti un 17 no tām atrisinājis par labu iesniedzējiem.
Par to liecina PTAC informācija par 2000.gada darbības rezultātiem.

21 sūdzību par īres un komunālo pakalpojumu nepienācīgo kvalitāti PTAC pārsūtījis citām institūcijām, sešas bijušas nepamatotas, bet četras atsauktas. Pārsvarā iedzīvotāji sūdzējušies par nepamatoti pieprasīto maksu par īri un komunālajiem pakalpojumiem. Sūdzību kopumsumma ir 92,12 lati.

Pērnajā gadā PTAC saņēmis arī astoņas sūdzības par tūrisma pakalpojumiem par kopējo summu 4653,90 lati. Piecas sūdzības par tūrisma firmām "Gala Tours", "Avalon TA", "Interstars", "Begonija", "L Praids", "Lattur" par kopējo summu 3382,90 lati atrisinātas patērētāju labā.

PTAC pērn saņēmis arī deviņas sūdzības par telekominikāciju pakalpojumiem, desmit - par energoapgādes pakalpojumiem un 79 - par dažādiem citiem pakalpojumiem, no kuriem kopumā par labu iesniedzējiem atrisinātas 57.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!