Publiskajā telpā ir izskanējušas vairāku Latvijas arhitektu bažas, ka nav noticis Rīgas centrālās dzelzceļa stacijas metu konkursa žūrijas rekomendētais dialogs par pilsētvides attīstības stratēģiju. Arhitekti uzskata, ka, aizbildinoties ar saspringtiem termiņiem, var tik iegūts Rīgas vēsturiskā centra pilsētvides kvalitāti neveicinošs risinājums.

Līdz šim "Rail Baltica" projekta īstenotāji runāja par Rīgas starptautisko autoostu tās līdzšinējā atrašanās vietā, kā modernā multimodālā sabiedriskā transporta mezgla svarīgu sastāvdaļu, tomēr šobrīd autoostas tālākā attīstība ir kļuvusi neskaidra, uzskata deputāti. Viens no scenārijiem vēstī par autoostas pārcelšanu uz Torņakalna multimodālo satiksmes mezglu, kur arī pēc projekta varētu pienākt autobusi no Kurzemes un Zemgales, bet Rīgas centrā pie Centrālās dzelzceļa stacijas no Vidzemes un Latgales, kā arī starptautiskie autobusi.

Deputāti ir pārliecināti, ka Rīgas domes vadība ir atbildīga par pilsētvides projektu kvalitāti galvaspilsētā un atbilstību rīdzinieku interesēm, un uzskata, ka nepieciešams īstenot metu konkursa žūrijas ierosināto dialogu, uzklausot visus iesaistītos arhitektu birojus un to piedāvājumus, tādejādi saglabājot iespēju izmantot labākās idejas un risinājumus.