Foto: PantherMedia/Scanpix
Cilvēki šogad vairāk nekā pērn ir tērējuši naudu hobijiem un dāvanām, pastāstīja tirdzniecības centra "Spice" direktore Iveta Lāce.

"Cilvēki šogad vairāk tērējuši naudu hobijiem un dāvanām, lai iepriecinātu sevi un sev tuvos cilvēkus - to apliecina šīs preču grupas apgrozījuma pieaugums tirdzniecības centrā "Spice Home" (+12%)," sacīja Lāce, skaidrojot, ka hobiju preču grupā ietilpst preces makšķerēšanai, mūzikas instrumenti, mākslinieku piederumi un citas preces.

Pēc viņas teiktā, šo preču grupu pārdošanas pieaugumu lielā mērā ietekmējušas iekšējas pārmaiņas "Spice" nomnieku veikalu izvietojumā un jaunu zīmolu piesaistē, tāpat kopējā tendence ir tāda, ka cilvēki tēriņos šīm precēm ir bijuši dāsnāki nekā 2014. gadā.

Jau vēstīts, ka tirdzniecības komplekss "Spice" 2014. gadā strādāja ar 163 miljonu eiro apgrozījumu.

"Spice" ir viens no lielākajiem tirdzniecības kompleksiem Latvijā, kas sastāv no diviem tirdzniecības centriem ar kopējo platību virs 107 tūkstošiem kvadrātmetru. Tirdzniecības centrā "Spice" ir izvietoti apģērbu, apavu, bērnu un sporta preču veikali, grāmatnīcas, restorāni u.c., savukārt "Spice Home" ir Baltijā lielākais specializētais mājas preču tirdzniecības centrs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!