Kravu operatoru pārstāvji klātesošos informēja, ka pārvadājumu apjomi ar Ķīnu ir palielinājušies vidēji par 70%, turklāt uzsvēra arī maršrutu no Ķīnas rūpnieciskās pilsētas Jivu uz Rīgu, novēlot LDz attīstīt konteinerpārvadājumus šajā un citos maršrutos.
Klātesošie apsprieda vagonu piepildīšanu atpakaļceļam uz Ķīnu un iespējas šī jautājuma risināšanā sadarboties, lai samazinātu izmaksas un padarītu tranzītkoridorus starp Ķīnu un Eiropu konkurētspējīgākus. Lai šo jautājumu risinātu, ir izveidota speciāla darba grupa.
Latvijas delegācijas vadītājs Ē.Šmuksts sanāksmē uzsvēra, ka tranzīta nozarē ir vērojams progress gan muitas procedūru uzlabošanā, gan ritošā sastāva un infrastruktūras izmantošanā. Delegācijas vadītājs arīdzan informēja par LDz sarunām ar Duisburgas ostu Vācijā un perspektīvām 48 stundu laikā kravas no Rīgas ostas nogādāt jebkurā Eiropas un Skandināvijas valstī, tādējādi padarot maršrutu caur Latviju interesantu sadarbībai ar Ziemeļvalstu tirgiem.