Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

"TikTok" sākuši kopēt daudzi – "YouTube", "Instagram", pat "Netflix". Tagad arī "Spotify" nolēmis lēkt šajā trendā, kas ir tik bezgalīgi vilinošs. Līdz šim gan nevienam nav izdevies nokopēt šo maģiju. "YouTube" turpina būt nesakarīgi piedrazots ar neiederīgi īsiem video, bet "Instagram Reels" ir pilns ar kopētiem tiktokiem un no "YouTube" čieptiem video fragmentiem.

Mana pirmā saskarsme ar tiktoku bija 2019. gada vasarā, kad ar sociālo tīklu kolēģiem bijām aizbraukuši uz Berlīni. Jānis nofilmēja, kā Eduards skatās uz zivīm akvārijā, "iepostēja" to tiktokā un pēc trim minūtēm paziņoja, ka šim video ir jau sešsimt skatījumu. Es nezināju, ko domāt, jo nebiju pat redzējis, kā tas tiktoks izskatās. Tikai zināju, ka cilvēki mēdz uz ielas dejot un sevi filmēt.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!