Foto: Kadrs no "Youtube" video
Latvijas Mārketinga Profesionāļu asociācijas valdes loceklis, uzņēmējs un pasniedzējs Valters Kaže šajā "Mārketings pret Covid-19" sarunā ar Māri Nagli palīdzēs lavierēt starp teoriju un praksi. Saruna par mazumtirdzniecību, ar to saistītajiem izaicinājumiem un gaidāmajām pārmaiņām. Kāpēc ar 4P tagad būs stipri par īsu, un ar kādiem papildus P mums nāksies apbruņoties? Kā panākt, lai patērētājs ilgāk uzturētos veikalā un kā radīt fizisko liecību, ja vairāk iepirksimies e-veikalos? Valters Kaže arī pauž viedokli par to, kādi būtu pirmie soļi, lai jebkurš varētu pamēģināt spēkus eksporta tirgos. 14.05.2020. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!