Jauna saruna podkāstā "Tirgziņu Tērzes" - Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana - kas ir uzrunājošs saturs? Uzdodam tik aktuālo jautājumu - kad var teikt, ka saturs ir kvalitatīvs? Kāpēc 44% aptaujāto uzskata, ka sociālajos tīklos nav kvalitatīvs digitālais saturs, īpaši šo uzsverot cilvēkiem, kuru dzimtā valoda ir krievu? Kādam ir jābūt saturam, kritērijiem un reklāmām?

Ar savu pieredzi dalās eksperti:
- Kate Annija Ročāne, Dizaina un satura nodaļas vadītāja aģentūrā "Notre".
- Zane Šneidere, korporatīvo klientu direktore pilna servisa digitālajā aģentūrā "Bright". 01.06.2021. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!