Sākam “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklu par stratēģijām! Par mārketinga stratēģijām runājām kopā ar Kristīni Blumfeldi- Rutku (RSU lektore) un Margaritu Aļabjevu-Vaišļu (Paulig Coffee Latvia valdes locekle) par:
Cik svarīgi ir būt sava uzņēmuma vai zīmola vēstnešiem;
Kāpēc regulāra ilgtermiņa stratēģijas pārskatīšana ir teju pašsaprotama;
Kas jāzina par turpmākajiem 10 un 20 gadiem?
Kāpēc ir vērtīgi jau šodien kalendārā pēc gada ieplānot vienu dienu stratēģiskajiem jautājumiem;
Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem? 03.08.2021. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit