Foto: Publicitātes attēli

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Produktu pārstāvība mazumtirdzniecībā - izvēles iespējas." Lai produktu ievirzītu tirdzniecības kanālos, ir jāveic vairāki mājasdarbi. Kādi ir nosacījumi veiksmīgai mazumtirdzniecībai un izplatībai? Kad izplatīt preci pašam ražotājam un kad piesaistīt distributoru? Kādu? Par to epizodē ar visiem:

Dmitrijs Morozovs, Uzņēmuma "Cloetta" pārstāvis Austrumeiropā un Baltijas reģionā, pārstāvot tādus zīmolus kā Tupla, Red Band, Tutti Frutti, Chewits;
Raitis Akerblūms, Momentin Latvia lielo klientu menedžeris, kā arī Latvijas Bārmeņu Federācijas prezidents;
Uldis Jaunžeikars, BSMS projektu vadītājs, key account speciālists;

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!