Diskusiju cikla 'Zināšanas izaugsmei' pirmā saruna veltīta lietotāju pieredzei un klientu izpētei. Ieraksts.
Foto: Publicitātes foto

Platforma "Growth School" un Latvijas Eksportētāju asociācija "The Red Jackets" aicināja uz tiešsaistes diskusiju cikla "Zināšanas izaugsmei" (Knowledge for Growth) pirmo diskusiju "Kāpēc lietotāju pieredzei jābūt prioritātei?". Ar zināšanām par lietotāju pieredzes (User Experience – UX) nozīmīgumu dalijās uzņēmuma "Bolt" vecākais produktu dizainers Reinis Pauliņš un "Wolt" produktu izstrādes vadītājs Maiks Oliiniks (Mike Oliinyk).

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Diskusija norisinājās trešdien, 3. februārī, pulksten 17.00, tiešsaistē DELFI, angļu valodā.

Tehnoloģijām attīstoties, ērtus digitālos risinājumus cilvēki uzskata par normu. Un tomēr vēl aizvien produkti nav veidoti patērētājam, un pieaugot konkurencei, zaudēs uzņēmumi, kuriem nav uz klientu orientēts produkts vai pakalpojums. Pasākumam pievienosies nozares praktiķi no strauji augošiem uzņēmumiem, lai dalītos praktiskos padomos, kā izstrādāt uz lietotājiem orientētu produktu. Eksperti no "Wolt" un "Bolt" diskutēs "fireside chat" formātā, lai izaicinātu viens otru un salīdzinātu lietotāju pieredzes izstrādes praksi uzņēmumos.

Reinis Pauliņš plašu pieredzi produktu izstrādē guvis strādājot pie e-komercijas platformas Latvija jaunuzņēmumā "Printify". Šobrīd Reinis ir vecākais produktu dizainers igauņu dibinātajā, "Bolt", kas ir viena no vadošajām Eiropas mobilitātes platformām. Tur viņa uzmanība tiek veltīta gala produkta dizainam, atbalstot vairākas produkta izstrādes vertikāles.

Maiks Oliiniks (Mike Oliinyk) ir Somijas "Wolt" produktu vadītājs. Viņa pienākums ir attīstīt lietotāju pieredzi produktiem, ko lieto kurjers un tirgotājs. Iepriekš Maiks ieguvis pieredzi tādos starptautiskos uzņēmumos kā "TransferWise" un "Uber".

Diskusiju cikls "Zināšanas izaugsmei" piedāvā praktisku saturu, kas palīdzēs apgūt tirgū aktuālas digitālās prasmes. Turpmākie trīs diskusiju temati uz izaugsmi vērstiem uzņēmumiem:

"Kāpēc lietotāju pieredzei jābūt prioritāte?" 3. februārī, pulksten 17.00;

"Datos balstīta digitālā transformācija" 3. martā, pulksten 17.00;

"Izaugsmes komandas ieviešana uzņēmumā" 1. aprīlī, pulksten 17.00.

Papildus diskusiju ciklam platforma "Growth School" aicina profesionāļus pievienojieties trīs nedēļu Lietotāju pieredzes un klientu izpētes (User Experience & Customer Discovery) kursam, kas īpaši izstrādāts uzņēmumu vadības komandām un jomas ekspertiem. Rezervēt vietu kursā iespējams līdz 5. februārim.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form