Foto: Publicitātes attēls
Reaģējot uz krasajām izmaiņām Latvijas un globālajā ekonomikā, pēdējo mēnešu laikā uzņēmumi strauji sākuši ieviest e-komercijas risinājumus, kas ļautu tiem turpināt piedāvāt savus produktus un pakalpojumus. Izveidot e-veikalu mūsdienās var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Par procesu, kā pareizi veidot, uzturēt un virzīt savu e-veikalu jau no pirmā soļa pieredzē dalās digitālā mārketinga eksperts, pasniedzējs un mentors Edgars Koroņevskis.

Vebinārā tika apskatīti praktiski jautājumi par mājas lapas izveidi - kam ir jāpievērš uzmanība, veidojot un attīstot savu interneta veikalu.

Apskatītās tēmas:
• Domēns, izmitināšana;
• Interneta platformas: izvēlēties gatavu servisu vai veidot savu;
• Internetveikala obligātās satura prasības;
• E-komercijas maksājumu iespējas, lai būtu tuvāk klientam.

”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus,» novēl digitālā mārketinga eksperts ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi digitālajā mārketingā un lietotāju pieredzes (UX) jomā Edgars Koroņevskis.

Vebinārs tapis SEB bankas bezmaksas biznesa zināšanu platformas internetā eAkademija.lv ietvaros.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!